Usługi SEO Magma pomogą:

  • przyciągnąć nowych klientów do Państwa witryny,
  • pozycjonować Państwa stronę w wyszukiwarkach,
  • przygotowac odpowiednią strategię SEO lub SEM, aby skutecznie osiągnąć zamierzone cele,
  • poprawic konwersje oraz sprzedaż na Państwa stronie.

Czym jest SEO?

Usługi SEO (Search Engine Optimization, potocznie: pozycjonowanie stron internetowych) stanowią część każdej strategii e-marketingowej, której zamiarem jest zwiększenie sprzedaży online, pozycjonowanie produktów/usług w internecie oraz budowa marki w sieci.

SEO polega na wprowadzeniu Państwa strony do najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych (n.p. Google) tak aby ona pojawiała się na pierwszej stronie wyników (preferencyjnie na najwyższych miejscach).

Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych (SEO) opiera się na optymalizacji treści, nawigacji oraz wszystkich elementów witryny, działania SEO często wymagają najpierw prawidłowo napisanej i zoptymalizowanej strony internetowej. Bez optymalizacji strony trudno będzie ją skutecznie pozycjonować w popularnych wyszukiwarkach.

Dlatego też, zanim zaczną Państwo pracę nad pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, zachęcamy do dowiedzenia się więcej na temat optymalizacji stron WWW.

Jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych?

Optymalizacja stron internetowych to działania na stronie (wewnętrzne), a pozycjonowanie skupia się na działaniach umożliwiających łatwe dotarcie do strony (z zewnątrz) przy użyciu wyszukiwarek n.p. Google.

Pozycjonowanie stron internetowych polega na wprowadzeniu strony WWW do najwyższych wyników wyszukiwarek pod najważniejszymi dla niej słowami kluczowymi. Osiągając wysokie pozycje w wyszukiwarkach, możesz przyciągnąć do swojej strony ogromny odsetek internautów szukających pokrewnych produktów/usług.

Pozycjonując strony internetowe:

  • myślimy o internautach i o sposobach jakich oni użyją aby odnaleźć strony podobne do Państwa
  • analizujemy jakich słów kluczowych internauci będą używali w wyszukiwarkach
  • dokonamy analizy i wyboru odpowiedniej wyszukiwarki
  • bierzemy pod uwagę elementy zewnętrzne: konkurencję na dane frazy i w jakim stopniu te frazy mogą przyciągnąć internautów do Państwa strony

Etapy pozycjonowania

  1. tworzenie listy słów kluczowych,
  2. przygotowanie odpowiedniej treści na stronie,
  3. optymalizacja strony i kodu,
  4. rozwinięcie struktury linków wewnętrznych i zewnętrznych,
  5. dodanie strony do najważniejszych katalogów,
  6. podpięcie strony do serwisów social media,
  7. dodanie odpowiednich podstron,
  8. ewentualne testowanie nowych słów kluczowych, nowych elementów na stronie, nowych treści.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pomogą Państwu dotrzeć do nowych odbiorców oraz zwiększyć sprzedaż, ale...

Samo pozycjonowanie to nie wszystko

Dobrze zoptymalizowana strona internetowa i wysokie pozycje w wyszukiwarce przyciągną spory ruch na Państwa witrynę, ruch który zwiększy Państwa sprzedaż. Jednak często zdarza się, że chociaż ruch i sprzedaż wzrośnie, to ich proporcje pozostaną podobne (n.p. tylko 10% odwiedzających złoży zamówienie).

10% wzrostu może na pierwszy rzut oka brzmieć imponująco zważywszy, że pozycjonowanie przyciągnęło do strony 50% więcej ruchu, znacząco podnosząc ilość zamówień. Ale, warto zwrócić uwagę o ile więcej mogą wzrosnąć zamówienia jeżeli tylko podniesie się proporcję konwersji z 10% do np. 20%.

Ważne: Aby zwiększyć konwersję na stronie trzeba pamietąc, aby stworzyć perswazyjną treść i przygotować łatwe tunele sprzedaży.

Po osiągnięciu wysokich pozycji w wyszukiwarce, warto następnie zastanowić się jak testować stronę WWW aby zwiększyć jej potencjał - konwersję. Pozycjonowanie przyciąga internautów, ale to Państwa strona i jej treść będa odpowiedzialne za zachęcenie użytkowników do złożenia zamówienia.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu otrzymania bezpłatnej wyceny dotyczącej pozycjonowania oraz informacji jak usługi SEO Magma zwiększą konwersję i ilość kliknięć.

Głównym zadaniem Państwa firmowej strony WWW powinno być samodzielne i skuteczne przyciąganie nowych klientów do Państwa marki, produktów lub usług.

Strony internetowe to narzędzia sprzedaży. Dobrze zoptymalizowane i pozycjonowane serwisy internetowe przyczyniają się do 30%-80% wzrostów sprzedaży dla firm, które są ich właścicielami. Warto więc skorzystać z profesjonalnych usług pozycjonowania stron internetowych, które pomogą Państwa witrynie:

  • zdobyć nowych klientów
  • zwiększyć sprzedaż
  • podnieść pozycję strony w wyszukiwarkach
  • przyciągnąć do siebie największy możliwy odsetek internautów aktywnie szukających pokrewnych produktów w sieci

Zapraszamy do zamówienia bezpłatnej wyceny.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć sprzedaż ze strony po wypozycjonowaniu jej w wyszukiwarce, przeczytaj nasz artykuł: Dlaczego warto testować strony WWW

^ do góry