Pułapki, których się wystrzegaj

Wszyscy jesteśmy ludźmi i popełniamy błędy. Co więcej, jak głosi prawo Murphiego "wszystko co może się zepsuć, zepsuje się". Jednak, jeżeli mamy opisaną listę częstych błędów w SEM, to grzech ją zignorować.

Stale uzupełniana lista najważniejszych błędów w SEM zawiera:

  • Stworzenie kampanii SEM i zostawienie jej samej sobie
  • Wydanie pieniędzy na SEM, ale ominięcie mierzenia rezultatów
  • Używanie SEM tam gdzie SEO jest sensowniejszym wyjściem
  • Opieranie całej swojej sprzedaży wyłącznie na działania SEM
  • Bezmyślne licytowanie słów/fraz
  • Zaniechanie wprowadzania zmian do strony na podstawie analizy statystyk
  • Wierzenie, że za wszelką cenę trzeba wykupić pierwsze miejsce w wynikach sponsorowanych
  • Koncentrowanie się wyłącznie na frazach, które przyciągają ruch do strony (a ignorowanie długich i mało popularnych fraz, które lepiej konwertują)
  • Kopiowanie konkurencji bez zrozumienia jej strategii SEM

Jeżeli ominiesz lub zniwelujesz powyższe błędy w swoich działaniach, obiecujemy że Twoja strona na tym zyska.

Jeżeli interesuje Cię SEM, dowiedz się więcej o tym jak Stworzyć skuteczną kampanię AdWords.

^ do góry